mandag 26. oktober 2015

julekort


Hei hei ja da var det min bloggdag og jeg vil vise dere et julekort som jeg har laget.
Dette korte har jeg laget med et flott mønsterark fra Authentique som heter Tidings Four


Har brukt begge sidene av dette flotte mønsterarket fra Authentique som heter Tidings Four
Det øverste lage på korte mitt har jeg brukt en Punch fra Little B som heter Celtic Knot. Ble en 
fin efekt syns jeg. Så har jeg pyntet med juleblomster fra Papirdesign og Wood- God jul som 
jeg har embosset med Stampendous Aged Copper. Metall tallene oppe på korte mitt er fra 
Tim Holtz og heter Stencil Mark.
 Inni korte har jeg stemplet med stempel fra Papirdesign som heter De beste ønsker.
 

Dette har jeg brukt på korte mitt :




 Ha en super fin mandag
klem May-Britt

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails