onsdag 12. august 2015

Gul glede



God onsdag!

I dag skal jeg vise dere et kort som er laget med bare ett mønsterark, og som kan brukes både som bursdagskort, dåpskort og konfirmasjonskort. Motivet er klippet ut fra mønsterarket og brukt som hovedelement. Mønsterarket er fra Pion og finnes her.


Jeg har nå nylig oppdaget noe som heter Distress Crackle fra Ranger, og dette kortet er mitt første prosjekt med denne "malingen" som får motivet til å sprekke opp slik at det ser litt gammeldags ut.

Jeg har brukt klar lakk (rock candy), men denne finnes i mange forskjellige farger, blant annet i hvit og finnes her


Som detaljer har jeg brukt chipboards, som jeg forøvrig har lagt min elsk på. Disse finnes i utallige varianter og størrelser, og jeg kan få dem akkurat slik ønsker ved hjelp av embossingpulver. Her har jeg brukt Shabby White fra Stampendous.

Alle kanter på kortet er svertet med Distress Ink - Walnut Stain og fått gjennomgå en runde med kantskrape. Jeg har også klæsjet på litt akrylmaling her og der.


Produktliste: 
Filmrull: Tim Holtz
Distress Ink: Walnut Stain

Hilsen fra Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails