fredag 21. august 2015

Endelig er Sommeren Her

Hei Hei 

I dag er det en aldeles nydelig dag i Bodø <3 
Og jeg skal nyte den i parken som mange andre Bodøværinger denne helgen. Det er nemmelig Parken Festivalen og det skal NYTES <3 

Men nok om parken, jeg er litt på etterskudd med blogg innlegge mitt for TreL.no på grunn av flytting, så derfor blir det publisert i dag isteden. Kjekt med litt helge inspirasjon ;-)

Jeg har laget ett kort med sommerfølelse.
Jeg har nok en gang brukt en paper pad fra StudioLigth, My Botanic Garden heter den. I denne blokken er det nydelige ark som du kan bruke til mange flotte papir prosjekter. 

Båndet på kortet er blitt en av mine favoritter, det er nemlig ett bånd i en sand grå farge <3 Det som er med dette båndet er at du kan rufse det til før og etter du har brukt det på prosjektene dine :-)

De grønne blingene er fra Papirdesign <3 
Utover dette er det diverse hvite blomster. 

Da får du smug titte litt på bildene, og så ses vi i neste uke på Onsdag ;-)


 

Da ønsker jeg dere ei Knakanes God Helg <3


Klem fra DT Silje Kristin <3  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails