onsdag 17. juni 2015

Maskuline Firkanter

Hei Hei Dere :-)

I dag er det Onsdag og jeg skal gi dere ett tips 
eller to på hvordan du kan lage ett røft kort til en mann.

 

Kortet jeg har laget denne gangen er satt sammen av firkanter på 5x5 cm. 

Alle firkantene er hentet fra den samme blokka med ark. 





Med denne blokken har du alle de røffe arkene, som du kan lage flere maskuline kort eller bokser. 
Du kan tilføye detaljer som tannhjul, spiker og nagler. 
Å Gjerne bruk detaljer med rust på.  
Dette er med på å gjøre prosjektene dine maskuline.

Når jeg hadde kuttet ut alle firkantene, brukte jeg en saks for å få slitte kanter, etter det knørvet jeg dem. For å få mer struktur på dem.

Jeg satt dem sammed ved å plassere dobbelsidig tape på midten av hver firkant, og bare plasserte dem.

 


På den ene siden har jeg brukt tannhjul fra Wycinanka.
Disse har jeg farget svarte med sort stempelpute.



Rundt på kortet, i mellom firkantene har jeg brukt filmrull fra Tim Holtz. 
Etter at jeg hadde festet den, har jeg brukt 
rub ons fra Tim Holtz med tall på og festet på filmrullen.

Kan anbefale Rub ons fra Tim H., lett å få på og flott effekt.



Jeg har brukt rub ons ellers på kortet også.

 

 


I midten av kortet har jeg brukt klistremerker 
og skrevet ordet "GRATULEReR" 




Til slutt festet jeg halvperler på vært av hjørnene.

 

Da har dere sett mitt maskuline kort. 

Og dette er produktene jeg har brukt. 

Bazzill - Hvit
Tim Holtz - Film Rull 
Tim Holtz - Rub Ons
Wycinanka - Tannhjul
Papirdesign - Halvperler, Blå 
Sorte Klistremerker med bokstaver



Ønsker dere en flott kreativ uke :-)

Klem fra Silje Kristin 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails