onsdag 25. mars 2015

Trekkspillkort

Hei hei dere, i dag er det onsdag, å jeg ønsker å dele ett nytt bidrag med dere. Denne gangen har jeg laget ett trekkspillkort. Vidio på hvordan du skal gjøre det, finner du nederst på siden.

På mitt trekkspillkort bestemte jeg meg for å bruke mønsterarkene i fra PION serien My Beloved Son. Synes de er herlige på mange områder. 




Dette er arkene jeg har brukt på mitt kort <3 




 








 På fremsiden har jeg valgt å bruke noter, knapper og blomster som pynt og detaljer. Samt ett herlig motiv.





Innsiden av kortet består av 8 sider, delt i to. 
Her er de første fire sidene. 



Dette er de siste fire sidene i kortet mitt. 
 


Inni kortet har jeg brukt ulike detaljer:

Mønsterarket med tåg på.






Tags og knapper




Slik ser kortet ut, når det er fult utslått.



På baksiden av kortet har jeg gjort det enkelt.



Dette er produktlisten til nettbutikken, på det jeg har brukt: 

Mønsterark - Pion - My Beloved Son, Tags 
Kartong - Bazzill - Vanilla 
Hvite Blonder ( BUtikk )
Blåe Knapper ( Butikk )
Papirdesign - Halvperler - Blå 
Wood - Gratulerer 
Wood - Noter 
Doilies

Sånn da har dere sett mitt trekkspill kort <3 

Lurer du på hvordan du skal gjøre det, er dette vidioen jeg har brukt. 
I denne vidioen er det brukt 2 stykk 12x12 bazzill. Jeg kuttet ned på mine å lagde mintt kort av to stykk 10x10. Synes dette blir finere å nettere <3 


Ønsker dere en flott onsdag :-)

Klem fra DT Silje Kristin 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails