torsdag 12. mars 2015

Bordkort til den glade fisker

Hei hei alle sammen :-)
I dag skal jeg vise dere noen bordkort jeg har laget, for deg som har gutte konfirmant. 

Det å lage bordkort er ikke en enkel afære, man skal jo ta hensyn til konfirmantens farvevalg, konfirmantens hobbyer og interresser. Det er ikke en lett oppgave. Kanskje jeg kan gi dere noen ideer eller tips på hva dere kan lage til den glade fisker'n eller båt interresserte unge mannen. 

Arkene fra papirdesign sin serie Hell & Lykke har de perfekte arkene <3
Disse to har jeg brukt til mitt første bordkort som jeg skal vise dere.







Noe så enkelt som en papirbåt.


Jeg har brukt arket Fisketur til å brette selve båten. Jeg har brukt fiske "fluer" som pynten på bordkortet. Her er det bare fantasien som setter stopper. Du kan bruke sluker eller litt garn som henger over rekkverket. Klok og talentfull
 arket har jeg både brukt til platformen til båten og til seilet.

Ett ekstra tips er: Skal dere ha Suppe som forrett i konfirmasjonen, kan du ta servietten å "knørve" den, legge den oppi juptalerknene og plassere båten oppi. Da ser det ut som at båten er på sjøen. 
 

Dette er produktlisten:
Papirdesign - Klok & Talentfull 
Papirdesign - Fisketur 
 Fiske "Fluer"
Trepinne



Mitt neste bordkort har jeg brukt disse arkene fra Papirdesign. 






To på hjul 



  

Bordkort nr 2 er litt mer av den tradisjonelle typen.



Her har jeg bare tatt ett stykke grå kartong og brettet i to. Mønsterarkene jeg har brukt har jeg skjært ut to rektangler, den ene mindre en den andre. Rett å slett bare festet de oppå hverandre lag på lag og pynte med en fiske "flue".

Her er Produktlisten min:

Papirdesign - To på hjul 
Papirdesign - Fiskestang 
Bazzill - Grå Kartong 
Fiske "Flue"


Sånn da har dere fått to forslag fra meg der jeg har brukt de nye fiske arkene fra Papirdesign.

Ønsker dere en flott torsdag og en kreativ helg i vente.


Klem fra DT Silje Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails