søndag 8. februar 2015

Clean and simple kort med chipboards

Hei!

I dag skal jeg vise dere tre enkle korter som er kjempelett å lage. TreL har fått inn massevis av kule og søte chipboards fra Storyteller som jeg har brukt på disse kortene.

På de to første kortene har jeg brukt chipboards som heter Ville dyr. Stemplet er fra Papirdesign. Bannerdiesen er fra La-La-Land, og sirklene er kuttet ut med Spellbindersdies.
Chipboardsen er farvelagt med Promarkers.  TreL har massevis av fine knapper i butikken, så det er bare å stikke innom å finne dine favoritter.


 Når kortene har en enkel stil eller er ensfarget liker jeg å bruke 3D puter eller 3D tape for å skape dybde og dimensjon på kortet. Kanskje et tips å ha med seg? :-)


Tilslutt har jeg laget et superenkelt kort med mønsterark, bånd og stempel fra Papirdesign. Chipboarden fra Storyteller heter Gitarer.


3 kommentarer:

  1. For noen flotte kort <3 digger det med flodhesten på :-D

    SvarSlett
  2. Den oppgaven klarte du jo bra :-) Cathrine :-)

    SvarSlett
  3. Åhh herlighet så glimrende digge kort! Clean and Simple blir jo såå digg!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails