onsdag 23. oktober 2013

Julepose og en liten kurv

Heisann!

Cathrine her, for å vise dere hva jeg har laget med nye mønsterark fra Kaiser Craft.
TreL har gråpapirposer som er perfekt å bruke til gaveposer. Arket som heter Wowen brukte jeg til å dekorere med. Mønsterpapiret er så dekorativt i seg selv at jeg valgte å pynte posen helt enkelt. For å lage hanken brukte jeg en sirkelpunch. Arket Lace laget jeg en kurv av. Inni kurven dekorerte jeg med kakeservietter.
Da er jeg klart til å gi noen jeg er glad i en liten julehilsen. En pose med en overraskelse i, og en kurv med marsipan :-)



Produktliste til posen:

Papirdesign julestjerner (114323)
Kraftkartong fra Bazzil (103454)
Kaiser Craft- Base coat/ Wowen (119417) 
Stemplet er fra Papirdesign
Papirpose (106123)
Sirkel punch 1 1/2

Produktliste til kurven:

Kaiser Craft- Base Coat/ Lace (119415)
Egdepunch fra Martha Stewart (110294)
Hjertepunch fra Martha Stewart
Papirdesign julestjerner (114323) 
Doily Tea Party (117247)

Ha en flott dag alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails