mandag 17. september 2012

Julehjerte

Hei igjen!

Da har jeg igjen kosa meg med julekolleksjonen til Inkido. Ideen til dette kortet fikk jeg da jeg begynte å tenke på når jeg og mamma lagde julepynt sammen. ( I gamle dager ;-)) Blandt annet julekurver. Jeg tok utgangspunkt i et "vanlig" 6 inch*6 inch kort, og laga ganske enkelt en mal til dette kortet ut fra denne størrelsen.

Til dette kortet har jeg brukt Forever Santa/ Winter sky. Bildet av nissen har jeg punchet ut av arket Forever Santa/ Santas Christmas. Blomstene er fra MagnoliaPrima og Kort og Godt. Ramma er kjøpt på Kremmerhuset. For å feste denne måtte jeg modifisere litt, og bruke limpistol. Trel har mange gode alternativer til rammer. For eksempel noen av disse; http://trel.mamutweb.com Litt blonde og silkebånd må også til. Granbaren er ei plastgrein som jeg klipper biter av. Lurt synes jeg. Swirlene er fra Papirdesign. Så har jeg tilført litt ekstra "bling" med stickleslim.



Da gjennstår det bare å skrive en liten hilsen i kortet og sende det til noen man er glad i :-)

Klem til dere!

Cathrine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails