fredag 14. september 2012

Juleark fra Inkido


Hei!

Inkido har kommet med nye juleark, og for noen ark! Helt nydelige farger og mønster må jeg si. Har fått gleden av lage noe av disse arkene, så det kommer helt sikkert mange innlegg med Inkido's nye julekolleksjon.

Denne eska har form som en postkasse, og kan enten romme en gave, eller flere små enkle kort. Tenkte jeg da ;-)

Materialvalget til eska er 
  • Mønsterark fra Inkido; Forever Christmas/ Christmas sky
  • Dies fra Spellbinders
  • Puncher fra Martha Stewart
  • Sjernepunch fra Fiskars
  • Perler fra Papirdesign
  • Perlerankene har jeg laget selv
  • Stjernechipboard fra Papirdesign som jeg har malt i gull med Ranger sin gulldabber
  • Stempel fra Stempelglede
  • Silkebånd fra Papirdesign
  • Alle kantene er svertet med Distress ink. I tillegg har jeg kantet spellbinderspanelene med gulldabber (er hekta på disse...)
  • Lukkemekanismen er magneter




Kreativ klem fra meg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails