mandag 16. april 2012

Herman og Emilie igjen - et minialbum til boksen min

Fikk gjort ferdig minialbumet mitt før påske, men påskeferien gikk så fort at jeg ikke rakk å legge det ut på bloggen, men her kommer minialbumet mitt som passer i boksen fra mitt tidligere innlegg.

Det er igjen guttearkene fra seiren Herman og Emilie som er i sentrum. Har også brukt papirroser fra Papirdesign, klistermerkebokstaver fra Papirdesign og stempler fra Kort og Godt.


Fremsiden. Har brukt arket Ti små tær (begge sider). Tagen er skjært ut med en dies fra Nellie Snellen.
Rosene og perlene er også fra Papirdesign.

Her er baksidene av arkene Ti små tær og Bamsefar.
Det er igjen baksiden på Ti små tær so er brukt. Klistermerkebokstavene er fra Pairdesign, og det er også rosene. De små bamsene i hjørnene er klipt ut av arket Bamsefar.

Arkene er Liten sjåfør og baksiden av Lillebror. Stempelet er fra Kort og Godt.

Baksiden fra Liten sjåfør og igjen klistermerkebokstaver fra Papirdesign. Hjertene er fra Prima.
Håper det falt i smak og at du har fått litt inspirasjon :)

Klem - Stine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails