onsdag 21. september 2011

BoBunny Blitzen

Endelig litt nytt fra meg. Har vært litt på flyttefot i det siste,
så det har vært litt dårlig med hobbyaktiviteter. Har ikke flyttet så langt, altså.
Bare inn på nytt scrapperom!! Oh joy!!!!
Så nå satser jeg på stor-produksjon fremover :o)
Har skapt litt julestemning med den nye BoBunny-serien Blitzen.


Her har jeg laget en muffinsboks. Boksen er laget av bazzill og
måler 4" x 4" x 4". Den er kledd med arket Turtle Doves.
Jeg har skjært ut et vindu på den ene siden, hvor jeg har satt inn
litt acetat, for vindus-effekt. Vinduet er kuttet med Spellbinders
Label Four.


Oppå lokket har jeg satt et håndtak fra 7 Gypsies.
Granbaren er stanset ut med en punch, og blomstene har jeg hatt
liggende en stund.


På dette kortet har jeg brukt arket Blitzen. Julekulen er klippet ut fra
arket Patchwork, og festet til litt bånd og ei sløyfe.
"Gledelig jul" er et gammelt stempel


Det neste kortet er fra samme arket: Blitzen.
"God jul" er også et gammelt stempel, som jeg har stemplet på kartong
og stanset ut med Spellbinders Fancy Tags Two, og festet med
3D-puter.



 Til slutt har jeg laget et
kremmerhus. Den er laget
av arket Sentiment.
Litt blonde rundt kanten,
et hjerte som jeg har stanset
ut i Grungeboard, bøyer seg fint
rundt kremmerhuset. Hjertet har
jeg farget med ProMarkers og
limt på. Da det var tørket la jeg
på tre "perler" med Liquide Pearls.
Litt granbar fra en punch og litt
bånd i toppen, gjør susen.



Alt står i butikken
hvis du ønsker å ta en nærmer titt.

Ha en fin kveld.
Regner med vi "sees" ganske snart igjen.

Klem, Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails