søndag 3. juli 2011

Stine sine første designerbidrag - Melissa Frances - 5th Avenue

Aller først må jeg gratulerer TreL med ny butikk i Storgata. Det er blitt kjempefint, og best av alt - jeg passerer den hver dag på vei hjem fra jobb. Ikke nødvendigvis det beste for lommeboka, men pytt sann...

Til mine første prosjekt har jeg fått en bunke aldeles nydelige ark fra Melissa Frances, fra kolleksjonen 5th Avenue. Denne kolleksjonen har papirer i vintagestil i nydelige duse pastellfarger  Har så langt fått laget tre forskjellige prosjekt - to kort og en LO, men har enda masse papir igjen, så blir nok mer. 

Det første kortet er et enkelt sommerkort der jeg har brukt papirene Pearl (det rosa bakerst) og Antonia:


På bryllupskortet - som er et staffelikort - har jeg brukt papirene Ebony (det prikkete) og Geraldine (turkis med damaskmønster). Stempelet fra Magnolia er malt med distress ink - kun Pumice stone for å gi  inntrykk av svart hvitt foto. Tagen med navn og dato er en Spellbinders dies. Matta med bildet på kan åpnes, og bakom er det plass til å skrive en hilsen:


Til sist en LO der jeg har brukt arka Lula og Octavia. Lula var perfekt til bilder av den kommende ballerina. Den nydelige blomsten er fra Prima og finnes også hos TreL. Det samme gjør perlegreina som er fra Kort og Godt. Har ellers brukt en del liquid pearls som jeg nettopp har "oppdaget" og som jeg nok må ha flere farger av (da er det bare å gå innom TreL igjen...).

Håper dere spør om det er noe dere lurer på. 

2 kommentarer:

  1. Så nydelige bidrag. Velkommen i gjengen. Gleder meg til å se mer fra deg :)

    SvarSlett
  2. Så mye flott!! Likte spesielt godt bryllupskortet i blåtoner!! Ha en fin dag! Vivian

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails