fredag 1. juli 2011

Bryllupskort

Det er bryllupstid og jeg har laget to bryllupskort.

Det første kortet er et clearkort:


Jeg har stemplet på plasten med StãzOn. StãzOn er en stempelpute som sitter på det aller meste, f. eks på plast, glass, metall, lær og keramikk. Jeg har brukt fargene Metallic Copper til ramma og Timber Brown til teksten.

Her ser du bedre de forskjellige lagene på kortet:

Rammen som jeg har stemplet på plasten og lysekrona som jeg har stemplet på motivet kommer fra et stempelsett fra Kaiserkraft og heter Chanteuse Collection. Mønsterarket er Par i hjerter, beige fra Papirdesign.

 
På det neste kortet har jeg også brukt stempelplata Chanteuse Collection, fra Kaiserkraft. Ramma har jeg stemplet på plast med svart StãzOn og klippet ut. Lysekrona har jeg stemplet rett på mønsterarket. Mønsterarket er Par i hjerter, grå fra Papirdesign. Jeg har brukt begge sidene.


Jeg har også brukt blonden Blonder 5 fra Papirdesign. Gratulerer er stanset ut med tag fra Spelbinder.

God helg!
- Lene -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails