mandag 20. april 2009

.:Hos fotografen:.

Dette er da mine oldeforeldre.
Bildet er tatt hos fotograf Solberg i 1962.
Fikk e knallflott DT pakke fra Trel i helga, som jeg faktisk kastet meg fullstendig over!

Arkene er fra melissa Frances.
Blomstene er petaloo 'Palette og Petals' i fersken, som jeg sprayet med Glimmermist 'Pink taffy', for å få litt merer rosaskjær i dem. selve blomstene kommer i en stor kvast, så jeg delte den opp så jeg fikk flere grener på en måte.
har også brukt cala liljer i hvitt, samt prima blader, kort og godt halvperler og bradsrammer.
Melissa Frances nøkkelhull fikk jeg klemt inni der også!
bånd fra MM, en rosa bazzil, og grenen ibrunt er en riff raff som jeg har dekorert med
Marvy Uchida's 'Puffy velvet fabric marker' i brun. (Guuuuurimalla så diggbar effekt alså!! løp og kjøp!!) som jeg har varmet opp så den popper. Utrolig moro prosess alså!
Scalop arket fikk et par dusjer emd glimmermist det også.
Det er også håndsøm rundt hele, da jeg gjorde en tabbe..hehe!
Dekket over så godt jeg kunne med litt søm, jeg!
Det lekre lyskrone stemplet er inkadinkado's chandelieres. (elsker de!)
Den store primaen er en av mine private, men akk så nydelige!


Det finnes mange digge skatter i butikken til Linda nå! Løp og kjøp!!
-Trine

1 kommentar:

  1. Åj, denne var virkelig spennende! Så mye du har gjort på den, som man ikke ser med det blotte øyet.. Kjempeflott igjen, Trine :D Takker og bukker :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails