tirsdag 28. april 2009

.:Anno 1921 og en altered eske:.


Ja enda en post fra meg gitt! som sagt, var mye fint i den DT pakka alså! ;)
Har scrappet en side til slektsalbumet vårt, her er mine oldeforeldre foreviget. Bildene er mest sansynlig fra 1921, etter en del research..

Her er hva jeg har gjort og brukt:

Har brukt en gammel heklet duk for å få det litt ekstra vintage-tuch over den.
Arket er K&CO - Blue & Ivory Damask.
Sommerfugl fra Melissa Frances 'Girly Girl Raw', som jeg har malt med Crackle paint 'picked fence', og inket etterpå med fluid chalk dark brown.
Forskjellige roser, og knopper, samt Cala liljer i rosa, White Lily of the Valley, prima blader,
MM tiny alpha white, hjerte charms, Tim Holtz sikkerhetsnål, tags som er farget med kaffi først, så inket. Gammel bokside jeg hadde fra før, og noteark.
Bakgrunnen er Bazzil dots i lys rosa.
Melissa frances nøkkelhull.
Store blomster er fra Prima. <3
(den ene var grul, men er nå litt brun/hvit/ubestemmelig i fargen...hehe, malte den da den ikke passet helt inn.)
Har også brukt say it in pearls fra prima her;)
Har sydd for hånd rundt hele lo'en med brodergarn.
Får vel legge til at det gikk med mengder med gluedots her!
(hadde ikke mere igjen av mitt diggbare superlim!)

Litt detaljer:



'1921' er thickers 'platform' i hvitt, som jeg har malt med crackle paint 'picket fence', og sprayet med glimmermist etterpå. så et lag med crackle accents over.

Rubons fra 7gypsies.



___________________________

En annen utfordring var å finne på noe lurt med embalasjen til 'Girly Girl Raw' fr Melissa Frances.
Så jeg dekorerte den med melissa frances arket 'Robin'. 'Underdelen' er dekorert med bazzil french vanilla.
Har også brukt MM - love notes Crochet pink rundt eskens lokk der.
Dekoren er et hjerte fra boksen jeg har dekorert, malt med crackle paint og dusja med glimmermist 'red velvet'.
'Brikka' under har jeg heklet.
Klippet ut blomsten og grenene fra en hambly overlay atc.





DA er denne posten ferdig!
Trine

1 kommentar:

  1. Så utrolig flotte, Trine :) Og for et flott Album du får laget. Skulle nok ha laget et slikt, ja... (begynner å lete etter gamle bilder..) Takk så mye :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails