torsdag 27. august 2015

Takk For Meg

Hei Hei Alle Sammen 

I dag har jeg litt triste nyheter til Dere. 
Jeg har vært designer for TreL.no i omtrent ett år nå, og det har vært helt FANTASTISK...
Derfor er det med tristhet at jeg forteller at dette innlegge er mitt siste prosjekt som designer for TreL.no.

Å hva er vell en bedre måte å takke for meg, enn å inspirere dere med en Boks.
(Egentli så skulle det være ett kort også, men på grunn av meget sterk vind, ble kortet desverre aldri fotografert)

Jeg har dekorert boksen med ark fra StudioLigth, disse arkene er fra en blokk med mange ark.


Jeg har flere ulike blomster oppå boksen.
Her finner du Roseknopper og Hibiscus fra Storyteller <3
Asalea og Kirsebær blomster, er også hvite blomster men fra Papirdesign.
 
 Over blomsterne har jeg en benner med ordene "Takk For Meg" på.

 

På sidene kan du se det hvite båndet jeg har festet helt øverst runt lokk kanten.
 

For at lokket ikke skal gå helt ned, har jeg tre runder med hvit vokstråd runt bunnen til boksen. Tråden har jeg festet med lim, og hindrer at lokket går helt ned.

Under boksen finner du fire store Bling, som er føtterne under boksen.

 

Da har dere sett boksen som jeg takker for meg med <3 
Det har vært en sann fryd å vært designer for en så flott butikk og ikke minst sjef som det Linda er <3

TUUUUSEN TUUUUSEN TAKK for Muligheten <3 <3 <3 
TreL.no Har git meg uendeli mye <3 

Ønsker dere alle sammen mange lykkelige timer med papir i fremtiden som kommer <3


Klem fra DT Silje Kristin <3  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails