fredag 7. november 2014

Englevinger og sommerfugler

Hei scrappere!

Da var det ny fredag, og nytt bidrag fra meg :-) 

Jeg har flere kort å vise dere idag, derav den litt kryptiske overskriften. 

TreL selger glitterfilm som kommer i rull på 2 meter. Denne er kjempefin å bruke til kortlaging, og glittrer som bare det uten å drysse! Filmen finnes i mange ulike farger. Den jeg har brukt til mitt kort heter Paris. Jeg har limt filmen på Bazzilkartong og latt det tørke godt før jeg stanset ut disse nydelige englevingene fra Tim Holtz. Jeg har også klippet strimler av glitterfilmen og laget border rundt rammen min. 


Glitterfilmen kan helt sikkert brukes til masse annet, og nå i disse førjulstider ser jeg for meg at filmen godt kan brukes som gaveinnpakning også.

De neste kortene jeg tenkte å vise dere idag er små babykort med supersøte sommerfugler i tre. Om dere er som meg, har dere kanskje massevis av blonderester liggende. Jeg tenkte at jeg kunne bruke disse til bakgrunn for kortene mine. Jeg har lagd et lyseblått og et rosa kort av disse resteblondene. Den eneste pynten på disse kortene er sommerfuglene som TreL har fått inn i butikken sin. De finnes i rosa, lysblå og hvit. Stemplet er fra Papirdesign
Så enkelt kan det gjøres!





Ønsker dere ei riktig god og kreativ helg :-)

Klem fra Cathrine.

5 kommentarer:

  1. Wiiii så kul bruk av den glitter filmen :-)

    SvarSlett
  2. Åhhhh herligheeeeet! Jeg er helt i salig beundring her!

    SvarSlett
  3. Genial måte å bruk reste bånd på, tusen takk for tipset <3

    SvarSlett
  4. Oi så spennende!!.. Dettte må prøves.. Kortet med de glitrende vingene var Helt Nydelig!!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails