fredag 12. juli 2013

Ruby Rock It's romantiske serie Bella! Ja`dore.

Hei igjen! 

Heldige meg har fått gleden av å leke meg med de nye romantiske arkene til "Ruby Rock It".  Serien heter "Bella! Ja`dore". Arkene har en herlig perlemor-overflate. Vanskelig å få vist det fram på bildene, men jeg lover dere at de er lekre! Arkene jeg har brukt for å lage dette kortet heter "Framework", "Love", "Lace" og "Lovebirds". 
De små søte ordene kommer fra kule "Tim Holtz" rubons som heter "Words". Det er to ark i hver pakke.
 Linda har fått inn Seam binding-bånd! Yeeeee!! Elsker dette båndet. Kjempekult å farge med for eksempel Distress Ink, og krølle sammen for en litt shabby effekt. Her har jeg krøllet det og brukt det som det er. 
"Primarosene" på denne posen heter "Mini Sachet /Surf paper". Jeg har brukt en "Martha Stewart" punch på kanten av gråpapirposen "Paperbags Kraft". Linda har disse i butikken sin. Kjempebra kvalitet! Jeg kuttet ganske mye av posen for å få den i den størrelsen jeg ville. 
I stede for å sverte kantene på posen børstet jeg på litt gesso. Litt shabby effekt av det synes jeg.




Inni posen har jeg laget en enkel tag ved å legge flere av rammene på "Frameworks"-papiret oppå hverandre.


Ha ei super helg alle sammen!

Kreativ klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails