onsdag 18. april 2012

Primrose fra Kaiser Craft


Hei alle sammen!

Har totalt dilla på esker!!! Ingen, ikke engang jeg selv, har anelse om hvor mye kartong som har havnet i papirsøpla på grunn av prøving og feiling ;-) Synes nemlig det er så koselig å gi bort gaver i slikt som jeg har laget selv. 
Jeg har laget egen mal på denne gaveesken. Esken er ca 16 cm  høy og 5 cm bred. Fikk mange Kaiser Craft ark fra Linda, og noen av disse brukte jeg for å pynte denne.





Utstyret jeg har brukt er:
  • Mønsterark fra Kaiser Craft fra den nye Primrose serien
  • Bazzil kartong
  • Spellbinderdies
  • Martha Stewart kantpunch og sommerfugl (med egen vri ;))
  • Swirl fra Prima
  • Diverse blomster
  • Fjær og silkebånd
  • Glimmermist på sommerfuglene
  • Distress ink
  • Stempel fra Kort og godt





 Håper dere får en fin dag!

Stor klem fra Cathrine :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails