tirsdag 31. mai 2011

Magisk Dag - Prima og mye annet

Denne gangen har jeg fått virkelig kost meg med en herlig pakke! PRIMA trenger jeg siii mere! Jeg digger Prima, rett og slett!!! Men jeg digger også Webster's Pages og måtte ha litt av det også med. De passer meget godt sammen disse to merkene syns jeg :) Jeg ble så gira på alle de fine blomstene at jeg måtte virkelig bare leke, akkurat som i et blomsterbedd hihi!







Her er hva jeg har brukt på kortet som du finner i TreL's nettbutikk:
Blomster:
Prima Flowers - wildflower pillar/WhitePrima - Whisper Botanical, Blomster - Mulberry 10 mm: Babyrosa, Champagne, pink/ivory, Antikk blå, Burgundy, Golden Yellow, Peach, Orange, Purple, Plum/Cream, 2-tone champagne.

Mønsterark: Prima - Sweet Fairy/Blowing Kisses, Webster - Lifes Portrait/Love yourself, Webster - Lifes Portrait/Reflection

Twinklets Diamond Dust (digger det!!!)Har brukt det på hjertet ved ordet Love. Kommer flere prosjekt hvor jeg viser kule måter å bruke dette fantastiske "glitteret".


Scrappehilsen fra Linn

1 kommentar:

  1. Kjempeflott kort! Elsker å se hva andre lager for det er så god inspirasjon! Sliter selv med å lage ting med blomster, får det ikke helt til. Får fortsette å teste! :) kleM

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails