søndag 14. mars 2010

.:To nye sider:.





Bilder fra høsten...jeg kommer liksom ikke ajour jeg! har mengder med bilder fra ungene var babyer som fremdeles ligger like uscrappa her jeg. Trur neppe jeg er aleine om det alså..men likevel..

Linda har utrolig mye fine ark, og de valentines arka passer jammen meg bra til andre ting enn kun valentines ting alså!



Her har jeg brukt:

Fancy pants vintage valentines diecut/ledger and floral

Prima ranke

MM bånd

MM hjerte til tagmaskinen

resteark

prima embalasje (greier liksom ikke å slutte med dem jeg..)

Marks paper 'button covered'

Hambly jeg har klippet ut

Websters postcard from paris tøy merker

Stemplet pinnsvin og ekorn fra inkadinkado

Stempel fra Kaiser kraft

prima bokstaver

markerings teip.

gammel billett.



_______________________________________



Bhg bilde av jentene mine fra i høst.

skal sies jeg var på husmorferie tilfeldigvis den dagen det var fotografering i bhg. derav fløffy hårsveiser og snål påkledning. hihi! ♥



Her har jeg brukt

MajaD Venner /carina

Tyll

Hjemmelagede 'snurreblomster'

Prima say it with pearls centre

Prima sommerfugl

Bazzil dotted pink

Thikers

tags

chalks

Jolees puffy glitter flourish

vintage noteark

Websters Embroidered embellishments postcard paris

Hambly rubons (gravd i mengdene mine..)

silkebånd fra søstrene grene.
en god mengde gluedots gikk også med her!


Nærbilder av blomstene:




Håper alle får en kreativ uke! :D



2 kommentarer:

  1. Flotte LOer :)
    Falt helt for de nydelige hjemmelaga blomstene dine:)

    SvarSlett
  2. Herlige, Trine :)
    Og er det ikke flott når ungene er sånn som de er på bilder og ikke alltid strigla for fotografen!
    Ja, og de Valentines arkene kan man bruke til så mangt :))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails