fredag 20. november 2009

Engler daler ned i sjul...

Her er det et par kort og en fyrstikkeske jeg har laget av
arket Papirdesign - H09 - Julestjerne
Har selfølgelig brukt Punch - EK - Slim Edger/Scalloped Scallop
min jeg er så gla i :)
Linda/TreL har et stort utvalg;)
Bomster fra Kort&Stickers - Bling Round - Red
Godt
Røde diamanter;)
Bokstavene er klistermerker fra Stickers Tiny Alpha
Ja da er det helg igjen:)
Å ikke lenge igjen til vi har desember på kalenderen..
Så nå screppes det julekort og julegaver her:)
*
Var innom hos Linda denne uka, har handla meg
mange nye juleark som jeg gleder meg til å ta fatt på.
*
Klem Isabell






3 kommentarer:

  1. Så flotte kortene og fyrstikkesken din ble.
    Ble inspirert til å pynte noen fyrstikkesker å gi bort i julegave, men må vel kjøpe noen først så har de når de skal pyntes. hi hi.
    Ha en flott kreativ søndag:-)

    SvarSlett
  2. For et flott julesett du har laget :D Knallflott, Isabell! Takk så mye :D

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte kort:) Så nydelige mønsterark. Og englebilder er jo så nydelig da:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails