fredag 11. september 2009

A new journey begins

Jeg har laget meg en liten bok jeg :)


Jeg har brukt av de nye arkene til Onirie. De er bare kunstverk i seg selv de <3 Og begge sidene er like fine hihi:) Men jeg måtte jo klisje litt med maling og diverse også ;)))




Jeg har brukt Tim Holtz Distress Crackle paint - picket fence og peeled paint. Jeg har også brukt Rangers Paint Dabbers i diverse farver som brun, grønn og hvit. Jeg har stemplet med både Prima men også Stempelglede - Grunge Collection. Selve figuren på utsiden har jeg tegnet og malt på akvarellark med Faber Castell - Color Grip Watercolor Pencils. Deretter har jeg brukt Bladgull-Composition - GOLD LEAF rundt kantene på figuren. Så har jeg brukt Rangers Crackle Accent på hele figuren for å lage alle sprekkene :D

Ellers har jeg brukt:


Chipboard - bazzill - sheet 6x6"
2 stk
(til cover og bakside)
Bind it All - versjon 2
Zutter - wire brown

Det gitteret på framsiden er fra Prima, bare at jeg har tatt av filten som kler gitteret og bare brukt bakgrunnen som jeg igjen har malt hvitt med Ranger Dabbers og brukt Diamond Glaze oppå.

Mere bidrag kommer veldig snart :D

Ha en fin helg!!

Hilsen Linn



2 kommentarer:

  1. Så kul denne ble når den ble ferdig! :)

    Stilig effekt på den "grønne mannen"

    SvarSlett
  2. Knallstilig, Linn :D Og boka er bare enda stiligere i virkeligheten! Tusen takk for flott bidrag, Linn :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails