tirsdag 3. mars 2009

"smil"

Fått scrappa litt:)
Denne LOen har jeg blitt inspirert/lifta av Hannepanne på
Arctic forumet:)
*
Har ikke scrappa så mye i grønt, men da jeg fikk denne flotte
pakken i premie etter å ha vunnet en utfordring på
Scrapping the music- på norsk.
Ble jeg så inspirert å måtte prøve ut disse lekre
arkene, blomstene, knappene og
klistermerker fra Making memories.
Det var TreL og Linda som hadde sponset:) denne flotte pakken.
Tusen takk både til STM-på norsk og TreL.

Grønt er jo sjønnnnt ;)


Itilegg til "pakken "har jeg brukt maling, stempel,
kartong, thikers og bånd med pærler.
*
Alt finner du i butikken til Linda TreL
Så ta en titt å la deg også friste hi hi :)


Takk for at du titter:)

Klem Isabell

3 kommentarer:

  1. Så utrolig flott denne var Isabell!!! Du fikser alle farger du!!:) Og en herlig premie var det:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du legger inn hva du har laget :) Og så mye vakkert du kreerer! Må si som Vibeke - du fikser alle farger :)
    Tusen tusen takk!!

    SvarSlett
  3. åååh, så lekker!!! de grønne arka har jeg og, og jeg elsker dem! (kanskje lage noe av dem og?!)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails