fredag 6. februar 2009

Kjærlighet, hjerter og skjokolade = Valentine

Jeg er så gla i hjerter, rosa, søtt og sjokolade så dette går igjen i mine
valentins bidrag :)
Valentins pakken fra Linda passet meg perfekt, da den inneholdt
fine rosa papirer med hjerter og hjerte bling blings;)
.
.
Dette har jeg laget til en veninne:)

.
Det jeg har brukt her er:

.-106079 -papir- Cloud9-St. Valentine/Bloomin`Hearts.
(brukt begge sidene)
-Hvit Bazzill
-105444 -Rub ons- BG-Prairie/Whirlygig
pink/black.
-105387- Papir blonde- Hjerte
En bit blonder,
-103421- blomst fra- Prima palette of petals- peach,
-105089- stor bling fra -Rhinestone
-Stempel fra Papirdesign.
.

En liten "Hjerte veske" fylt med søte hjerter:)
.
Denne har jeg laget av rød kartong, sværtet med hvit stempelpute.
- papir blonde hjerte,
-klippet ut hjerter fra arket Cloud9-St.Valentine/Bloomin`Hearts,
-Håndtakene har tredd hvite pærler og 104292 Brads-
spaghetti value pack silver på streng,
-105431 Heart- value pack- Acrylic Jewels,
- Blomster 105928
-Bling blings klipt ifra-Say It In Crystals Swirl,
.

.

."3 Sjokolade Hjerter"

Denne har jeg laget i en gammel "embalasje" fra Heidi Swapp.

-106082 Papir LYB-LL.Kiss, hugs &kisses/Kiss Solid,

dette her jeg brukt til bakgrunn under hjertene.

-Sjokoladehjertene er fra Kremmerhuset.

-106106- Cardstock Stickers -LYB-Love

Letters/Flock Borders, har klipt biter av denne å brukt.
-Litt rødt silkebånd.

.
"Kjærlighets Dråper"
.

Her har jeg laget en "hjerte merkelapp"
til en pose med drops (smak & behag)
.
Har brukt:

-106079- Papir Cloud9- St. Valentine/Bloomin`Hearts
(begge sidene)
-Har også klipt ut hjerter fra dette papiret.
-Rub Ons- 105444
-Thiy alphas stickers,
- litt søm.
.

Takk for at du titter:)
Spør gjerne vis du lurer på noe!

Håper du blir inspirert til å lage noe til Valentine:)
gjør litt stas å glede en kjæreste, venn eller en vennine.
.
Ta en titt i butikken til Linda TreL der finner du masse fint;)
.
Klem Isabell

.
Se slide show under for flere detaljer.





1 kommentar:

  1. Åj, så mye lekkert, Isabell!! Den kurven var jo bare knall - for en flott ide :) Takker :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails