mandag 12. januar 2009

Et lite album

Har pyntet et album som jeg skal bruke til å scrappe hage-bilder.
Utgangspunktet er et Chipboard-album med kartongsider inni.
Albumet er fra Making Memories, og måler 6x9.
Forsiden har jeg kledd med ark fra BoBunny. Bokstavene er Grunge Board fra Tim Holtz, farget med Distress-ink. Har også stanset ut noen blomster med retro-punchen (medium).

Første side er ferdig.
Har brukt ark fra Basicgrey og FancyPants og Die-cut-cardstock fra KI Memories.
Jeg har også brukt noen clear stamps.


Alle materialer er å finne i butikken.

Takk for at du titter.

Lise

2 kommentarer:

  1. WOOOW, sååå stilig bok! Og så er du så himla god med farver som jeg har sagt ørten ganger før, men det er som sidene og elementene bare popper mot en! FLINKA!

    SvarSlett
  2. FOr en lekker bok!
    hadde jeg laga hage-bok, hadde den nok blitt rimelig tom! haha!
    håper du viser innholdet etterhvert også!
    lekre detaljer!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails