fredag 29. august 2014

Lekre Pion!

Hei alle sammen!

Da var det endelig helg, og jeg har gleden av å vise dere et kort jeg har laget med de nye lekre mønsterarkene fra Pion. Det er vel unødvendig å si at jeg elsker Pion! Det er ett av mine absolutte favoritter når det kommer til papirer. Den romantiske stilen passer meg perfekt :-) Den store tøyblomsten har jeg laget selv for å gi kortet en mere shabby stil.
Det kortet jeg skal vise dere idag er laget av ark fra serien "My Precious Daughter". TreL fikk inn disse arkene for bare noen dager siden, men de rives bokstavelig ut av hyllene. Så om du er like begeistret for Pion som det jeg er, det er det bare å komme seg i butikken eller nettbutikken for å sikre seg noen av disse godbitene ;-)




Materialliste:


Håper dere blir inspirert, og koser dere med scrapping i helga :-)

Kreativ klem fra Cathrine.


2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails