onsdag 29. januar 2014

Say thank you - Tag

Heisann! I dag vil jeg vise dere en tag jeg laget :) Jeg sååå digger å leke med tags. Så enkelt lite format som kan bli til det mest utrolige. Man er gjerne litt mere fryktløs også. Er liksom bare å leke. Noe jeg har gjort på denne såklart!
Say thank you! Er inspirert av noe Maya Angelou bruker å si. Når det er som tøffest, husk å si takk! Kloke ord egentlig :)

 Jeg har brukt en av favoritt stensilene mine. Den med fotoremser. Her har jeg brukt Soft Gel Medium først med stensilen. Når det tørket så fungerer jo gel medium som resist for vannløselige sprayer. Så da sprayet jeg med Dylusions Ink Spray. Før jeg "splættet" litt med Distress Stain hehe. Jeg valgte å bruke Soft Gel gloss for at det vakre mønsterarket under skulle vises skikkelig. Det er et av favoritt arkene mine til Bo Bunny <3 p="">
 Jeg elsker jo tekstur og detaljer. Så jeg måtte ha med litt mica flakes også og disse genialt brlillante dottene fra Papirdesign. Jeg kommer til å slite med å ikke bruke dem opp med en gang :)
Siden jeg har brukt både spray, medium og distress stains på bakgrunnen. Ville jeg feste bokstavene fra Tim Holtz med Matte Medium. Jeg la det på tykt og var ikke så nøye med om det ble usynlig eller ikke. Har man på et jevnt tynt lag, er det så godt som transparent. Men i tykt lag, blir det mere hvitt. Det passet så bra til teksten her; skal liksom symbolisere at jeg skal si takk enda det er dager man ikke syns det er noe å takke for ;) Utrolig hva man kan utrykke seg med gjennom stæsj og medium eller hva hehe? Seeee den oransje fargen på de dottene.. sukk sier jeg bare!

Her er direkte linker inn til TreL butikken, for å se ekstakt hva jeg har brukt:

Mønsterark 
Stensil
Soft Gel
Matte Medium
Klistermerkebokstaver fra Tim Holtz
Dotter fra Papirdesign
Dylusions Ink Spray

Da håper jeg det inspirer deg også til å leke med det du har ♥ Ha en fin onsdag alle sammen :)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails