søndag 22. desember 2013

4. Søndag i advent ♥

God juuul alle sammen (joda litt for tidlig men hihi)! Nå føler jeg virkelig at julen er her hvert øyeblikk. Når man tenner det fjerde lyset, da kan jeg faktisk kjenne kribling i magen. Akkurat som når jeg var ei lita jente.

Som dere vet elsker jeg jo å lage egen pynt, eller iallefall grise med maling på et eller annet vis hihi. Så jeg har laget en liten video, hvor jeg pynter disse kule Paper Mache bokstavene som TreL har i butikken sin. Jeg har leeeenge hatt lyst å ha disse til jul, og kom heldigvis på det før det var for sent hihi!


Håper dere liker min lille video og ser selv hvor utrooolig enkelt det er å lage selv ♥ Man kan såklart både stemple, bruke mønsterark, washi teip, medium osv på disse. De er hardføre altså. Og med et lag Gesso underst, tror jeg man kan ha ganske så mye medium på dem ;) Jeg kan tenke meg bokstaver i skikkelig grunge stil også. Med masse tekstur og herligheter på. Det får bli et prosjekt til en annen gang ;)





Produktliste:

Liquitex Clear Gesso
Reeves gouache artist colors
Ranger Distress Glitter Pumice stone
Paper Mache Bokstaver

Da håper jeg dere alle har en nyyydelig 4. Advent ♥ Beste ønsker fra Linn

3 kommentarer:

  1. Herlig Linn.. dette må jeg prøve å lage engang.. God jul til dere alle på TreL ♥

    SvarSlett
  2. Takk Jorunn og God jul til deg og dine også ♥

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails