tirsdag 1. november 2011

Hei alle sammen!

Jeg heter Cathrine Sandvik, og har vært så heldig å få lov til å bli designer for Linda og TreL. Hipp Hipp Hurra!! Det er en drøm som har gått i oppfyllelse.

Håper jeg kan være til inspirasjon for dere der ute :-)

Linda ønsket at jeg skulle lage en boks, og det har jeg gjort. Tror oppskrifta er å finne på ScorPal sine nettsider. Mener i allefall det var der jeg fant den :-) Resultatet ble slik;
























Dette er utstyret jeg brukte til boksen

  • Designark fra Fab Scraps; High tea purple floral
  • Bazzilkartong
  • Blomster fra Papirdesign
  • Små blomster fra TreL
  • Primaswirls
  • Silkebånd organsa 0,8 mm sølv/gråfarge
  • Archival Ink stempelsverte i fargen coffee
  • Distress walnutstain for å sverte kantene på papiret. Liker den "brente" fargen den gir til papiret. Bruker denne masse :-)
  • Spellbinder dies.
  • Stempel som jeg tror er fra Kort & Godt. 
Når jeg skal lime sammen boksen og arkene bruker jeg en helt genial tape som heter ScoreTape. Du slipper å klippe den. Det er bare å rive i den så får du akkurat den lengden du behøver. Uvurdelig for meg som er av den utålmodige sorten når det bobler av kreativitet oppe i hodet ;-) Linda har tapen i ulike bredder, og du får mye tape for pengene!

Vi snakkes!


5 kommentarer:

  1. Så flott boks du har laget!
    Og velkommen til teamet :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Lise! Gleder meg veldig :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin boks. Gleder meg til å se flere innlegg fra deg :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin boks!
    Velkommen som designer :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails