lørdag 1. oktober 2011

I adore u

I dag har jeg en LO å vise fram, som ble laget av mange lekkerbisker i TreLs butikk :) 

Bildet er tatt av Elisabeth Figenschou Jølstad. Mia syntes det var så morsomt å få være i et studio og bli tatt bilder av på en slik måte. Dette bildet er en stor favoritt og det har altså tatt meg tre år å scrappe det hihi. Men likte de duse tonene i bakgrunnsarkene, så bildet fikk sin rette plass:) Plasseringen av blomstene var med vilje for at det skal se ut som hun holdt en blomsterbukett. Grunnen til det er at Mia elsker blomster. Hun har arvet bestemorens grønne fingre. Jeg syns det er morsomt å bruke symbolikk i LOene mine :) Vel nok skravling under kan du se hva jeg har brukt for å lage denne LOen:)


Mønsterark: Papir - Pion - Minnenas Atelje/Rosenring PD1505F og  Papir - Pion - Minnenas Atelje/Tagsark PD1512F, 
StemplerStempel - PD Brett - Til en mann og Clearstamp - KC - Chanteuse 155x105mm
Perleswirl - PD - Hvit,
Bånd - Tulle 6"/Ivory pr. meter
Bånd - PD
Scrapper's Floss 15 Yards/Spool/Bone, (noe farvelagt med Glimmermist Chalkboard peacock)
Blomster: Blomster - Mulberry 15 mm - Lys Turkis 12263, Roseknopp - Mulberry 6 mm - White 11109 og Prima - Whisper Botanical.
Golden Molding Paste - det er det hvite i bakgrunnen som ser ruglete ut. Smurt det på oppå en slags grov netting. Så dradd den av igjen, for å få en rutete struktur.


Nå har TreL fått så mange nye digge saker i nettbutikken. Jeg anbefaler alle å ta seg en tur inn. Spesielt masse fra Prima så jeg i dag, *digger*!!


Scrappeklem til dere alle!
Hilsen Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails