onsdag 2. februar 2011

Bursdagskort - Hipp Hurra 70 år

Jeg fant jeg fant et kort jeg har glemt å vise! Nå er jeg så scrappesugen at det finns ikke ord! TENK ikke laget noe siden jul, sukk sukk sukk! MEEEN snart er det tid for kreering, noen få uker til nå så jippi! Men i mellomtiden får jeg vise dere dette kortet jeg laget FØR jul :) Ganske så enkelt da, men med vakre ark fra Websters så trengs ikke så mye annet. Og så likte jeg effekten av punch verktøyet! Punch - EK - Heavy Duty/Vertical Slot. Greit å bruke for å lage hull til egne album, eller for å bruke til bånd. Den kan brukes til mye annet kult også! Feks punche i bølgepapp eller punche flotte borde. Bare fantasien som stopper. Faktisk noe av det morsomste jeg vet er å finne ut hva jeg kan bruke slikt utstyr til hihi! Tusen takk Linda, som tar inn så mye kult som man kan få leke og utvikle seg med ♥



Ellers av utstyr på kortet jeg har brukt er: Perlemors Hjerte 25 mm, Halvperler i størrelsen 13 og 7 mm. De har en så fin farve, en varm perlefarve ikke sånn kald plastikkhvit :p Stickers - Echo - life is good alfabet (utrolig flotte alfa klistermerker.) Stickles - Diamond og Webster Mønsterark -Lifes Portrait/Established & True.

Beklager at lyset er ikke det beste på dette kortet, mønsterarket er så vakkert i levende livet. Mens på bildene ser det litt gult ut, noe det ikke er altså. Håper alle har en flott kreativ tid framover. Nå når lyset er tilbake, er det som inspirasjonen blomstrer på innsiden, herlig!!

Skravlete scrappeklem fra Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails