tirsdag 18. januar 2011

Basicgrey "Curio"

Da har jeg kost meg med den nye serien til Basicgrey Curio
Serien har flotte farger og mønster, og jeg har prøvd å lage
litt forskjellige ting. Så her kommer et lite utvalg med kort og
bokser. :o)



Her har jeg brukt arket Gouache (begge sidene)
I tillegg har jeg brukt Tissue Tape fra Tim Holtz.
Blomster-ranken har jeg satt sammen av miniroser
og blader.
Har punchet ut sommerfugler med en M.Stewart-punch,
og limt på. Tekst-stempelet er fra Stempelglede, og er
stemplet på label fourteen fra Spellbinders.



Denne bretteteknikken har jeg benyttet et par ganger før.
Jeg har brukt arket Muslin. Teksten er et stempel fra
Norsk Stempelblad, som er stemplet på Petite Scallop Ovals
fra Spellbinders. Har også plasert en liten rub-on fra e
Rub-ons-book fra Curio-serien.
De store rosene passer perfekt i fargen :o)



Her har jeg embosset litt. Selve korte-basen er embosset
bak mønsterpapiret. Så har jeg delvis dekt over med arket
Camelia. Rammen rundt stempeltrykket (som er fra Stempelglede)
har jeg stanset ut med en Nellie Snellen-die, hvorpå jeg
har embosset før jeg tok arket ut av diesen.
Embossingfolderen er fra Tim Holtz.
Enkel pynt med en rose og noen blader.



Her ser du rammen bedre



Så har jeg laget en bok! Har sett disse rundt på nettet,
og måtte bare prøve meg.
Også her har jeg brukt arket Camelia.
I tillegg har jeg pyntet med rub-ons og roser.
Tittelen er også ymse rub-ons og klistrealfabeter.




Boken heter "The book of love"



...."the love of chocolate" hehe.... :o)
Har stanset ut et felt for en personlig hilsen, med label
fourteen fra Spellbinders.
Her har jeg også pyntet med litt rub-ons. Både rundt
skrive-feltet og på sjokolade-esken.




Sjokoladen ligger i noe tom-emballasje jeg hadde liggende.
Så flott at jeg aldri kaster noe....... ;o)




Til sist et lite kort (4x4") og en mini-boks.
Her har jeg brukt arket Estate.
Teksten på kortet er fra Stempelglede.

Oppskrift på den søte lille boksen har jeg funnet hos en
flink dame som heter Randi Thorsen.
Boksen passer perfekt til en stykk Fererro Rocher.





Desverre virker det som at alle matbutikker er fri for
Fererro Rocher etter jul, så min boks er desverre tom ;o)
Jeg har satt en magnet inni den lille "flappen", sånn
at lokket holder seg igjen.




Håper du ble litt inspirert til å skape noe selv.
Masse flott i butikken nå.
Og salget varer t.o.m. den 19.januar.


Ha en strålende aften.


Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails