torsdag 2. desember 2010

Nytt fra Glitz design

TreL har fått inn nydelige ark fra Glitz Design, og jeg har
kost meg med å lage et par LO'er og et kort.

På den første her har jeg brukt arkene Scarlett Wallpaper,
fra serien Scarlett, og Hoopla Frames, fra serien Hoopla.
Borden rundt har jeg laget med en M.Stewart-punch.
Journalingen er gjort på Cardstock Stickers/Hoopla Journaling.
Ellers er det roser fra TreL og diverse Thickers.



På "Lesestund" har jeg brukt arkene Hoopla Cake, Hoopla Polka
og Hoopla Pipework. Tittelen er Thickers.



Kortet er laget med arket Hoopla Cake.
Tekststemelet er fra Stempelgledes nye plate,
som jeg har stanset ut med Spellbinders Labels 14.
Har pyntet med litt roser.



Mye nytt i butikken nå.
Ta en titt :)

Klem, Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails