tirsdag 21. september 2010

"Lykke" -Webster

Endelig.... :)
Da har jeg kommet meg igang igjen med litt scrapping,
etter en lang sommerferie:)
Ha slitt litt med motivasjon og lyst, men når jeg fikk en flott
pakke av Linda med nye ark fra Webster,
begynnte kreativiteten og lysten å "blomstre" :)
Har valgt og beholde mest mulig av mønsteraket (110903)
på denne Loen.
Lullaby -Leaps & Bounds
Da det er så flott i seg selv:)
å syntes motivet passa perfekt, til disse
nyfødt bildene av Linus.
Blomstene er fra Prima.
Swirlene er stanset ut med Dis fra Spellbinders.
Bånd med "pynt/pærler" - TreL har et godt utvalg her :)Bak bildene har jeg brukt "rester" som passer i fargene.


Takk for at du titter:)
Å titt innom butikken til Linda også;) TreL
-kommet inn masse nytt, høst og jul.
og ikke minst interiør :)
*
Isabell

1 kommentar:

  1. Så vakker den var LOen din. Herlige bilder, nydelig papir, kjemestilig med den lille saksa og teksten Lykke hører jo bare med. :)
    Tror jeg må snarest ta meg en tur innom Trel. :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails