onsdag 18. august 2010

Julekort.....

Jada jada!!! Jeg vet det er tidlig å komme med julegreier.
Men faktum er at mange av oss har begynt å tenke på det,
enten vi vil innrømme det eller ikke *knis*

Fant malen på dette utrolig søte te-lys-kortet i siste Ett Trykk,
og måtte bare prøve meg på det.
Og siden arket jeg skulle bruke hadde sånne stripete felt,
så valgte jeg å snu kortet.

Arket jeg har brukt er fra Creative Imagination Winter Wonderland/Stockings
Teksten er fra Ett Trykks stempelplate, og er stemplet og embosset
på kartong, som er stanset ut med Spellbinders Label Four.



Har pyntet med litt blomster og blader og litt blonde.

Inni er det plass for å skrive en personlig hilsen.



Kortet står i butikken hvis noen ønsker å ta en nærmere titt.

Klem,
Lise

1 kommentar:

  1. Årets julegavetips :) Og skal vi bli ferdig til jul, så er det bare å henge i :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails