onsdag 7. juli 2010

Har fylt boksen:)

Da har jeg fylt boksen/ esken.
Se innlegg her for hva jeg har pyntet den med.

Har laget et lite album, med bilder fra toppturen til Nattmålstua.
Håper det kan bli mange flere slike turer, å små albumer;)

Har brukt bind it all til å bindet sammen albumen.
*
Zutter inner pager(nr 103159) har jeg brukt til sidene.
Covret er: Zutter covers clear acrylic (nr 103487)
Journaling card-BG-Capella.
Blomster fra Prima

Mønsterarkene er fra den nye serien til Basic Grey
-Cappella-

Tall og bokstaver her, er Thicers

Og selfølgelig litt tyll;)
Den er bare herlig å bruke, fin, luftig effekt.

Blomstene her er klipt ut av mønsterark fra Cappella serien.



Baksiden er strimler av alle arkene jeg har brukt på prosjektet:)
Takk for du titter:)
Håper jeg har inspirert deg til å lage et lite album,
fra ferien kanskje?
Å TreL hår åpent hele sommeren, så er bare å scrappe i vei;)
*
Go sommer fra Isabell

2 kommentarer:

  1. Så utrolig flott album, Isabell :)

    SvarSlett
  2. Nydelig album, Isabell :D Det blir et vakkert minne og ta vare på :D
    Takk så mye :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails