søndag 15. november 2009

Julen nærmer seg...

...med stormskritt. Det er bare å henge i for å få laget det som skal lages til jul.
Heldigvis finnes det så utrolig mye flott i butikken til Linda, at det går som en lek.

Jeg har laget en gaveboks.



Selve esken er en gammel godterieske (som var tom). Jeg har kledd den med hvitt papir som jeg har stemplet "bånd" på.
Stemplene er fra Inkadinkado "Winter Borders"
Rosetten er laget med Spellbinders Pendant "Fleur De Lis"
Har stanset den ut flere ganger og lagt oppå hverandre, lag på lag med 3D-puter mellom.



Så har jeg festet en sløyfe i toppen.
Inni har jeg lagt litt silkepapir.


På dette kortet har jeg brukt juleark fra 3ndy Papir "Hjertlige Hilsner"
Min nyanskaffede Firkantpunch (1-3/8 ") har jeg rukket å bli veldig glad i.
Reinsdyrene kommer på rull. Det er et bånd fra May Arts og selges metervis.


Juletreet er også et stempel fra Inkadinkado "Holiday Sentiments"
Tekststempelet er fra Papirdesign, stemplet på Die Cuts fra Litle Yellow Bicykle



Ta en titt i butikken og la deg inspirere til å lage messe flott til jul :o)

Takk for at du titter

Klem fra Lise

2 kommentarer:

  1. oioi så mye lekkert, både det som lages og av papir/materiell.

    SvarSlett
  2. Så lekkert, Lise :D BOksen har jeg i butikken for de som vil titte ekstra på den!
    Puchene har jeg bestilt inn igjen - til rute kortet til Lise.
    Tusen takk for herlig bidrag, Lise - kjenner at julestemningen kommer sigende :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails