tirsdag 27. oktober 2009

Jul med din glede :)

Her har jeg laget en liten julepose, i "bunnen" har jeg brukt en hvit
liten papirpose. har brukt brun kartond, en gammel bokside
og mønsterarket: Papirdesign - H09 - Englesang
Så er det bare å pynte:)
Her er det små roser fra Kort & Godt,
og blomster fra pakken: Blomster - KC - Mixed Pack/Cream
fra KaiserCraft
Bead Caps - BM - Frosting Metal Cold
nr104571
som jeg har limt perler og diamanter inni,
å noen har jeg brukt som de er :)
Say It In Crystals Swirl -
er så lekkre og lette å dele opp å klistre på;)
Har brukt sløyfe båndet til lukkemekanisme.
Bånd - Beaded Teardrop Fringe 7/8" (båndet ned perlepynt)
har jeg limt bak på klaffen på posen.


Posen har tilslutt fått en dusj med
Glimmer Mist - Pearl

Til og fra lapp.
Når man har sittet å laget kort, LOer eller andre prosjekter
ligger det som regel masse rester igjen på pulten...
Å jeg som absolutt skal spare på alt ;) fant ut det var lurt
å bare bruke disse restene med en gang, til merkelapper, små tags osv.
*
Så her har jeg laget noen til og fra lapper til julegaver.
av det som la på min scrappepult;)




Spør gjerne vis du lurer på noe:)
*
Takk for du titter, å titt gjerne inn hos Linda på TreL
Hun har fått inn masse JUL nå :)
*
Isabell


1 kommentar:

  1. Nyyyydelig, Isabell :)
    Utrolig flotte detaljer og farger :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails