torsdag 7. februar 2008

På nett igjen!

Endelig på nett igjen! Etter 14 dager uten nett, så fikk jeg besøk fra tele2 i går som fikset problemet på fem min. I mellomtiden har de sendt meg et nytt modem, som om det skulle fikse problemet. Akk, av og til.... Men jeg har jo hatt utrolig mye tid til overs i den tiden. Her er noe av det jeg har snekra sammen. De fleste er i str. 8" x 8" og skal inn i små album til familie.

Min mamma og jeg tok oss en tur ut på moloen ved fyret på Andenes i sommer - dette bildet er vel tatt i 12-1 tiden om natta.

Denne laget jeg i forbindelse med klubbmesterskapet på arctic, men kom aldri med pga nett mangel...


Av og til blir sønnen møkk lei av kamera...hehe...


De to nedenfor er bilder tatt av min sønn på hurtigruta i sommer. LO'ene skal i to ulike album til familie.






Her mangler jeg enda tekst... Hmmm... Må tenke litt på den. Bilde av storebror :)






Lillebror på fotballbanen - årets beste spiller på AIL (2007)!!








Denne er en lift fra bloggen til Celine Navarro. Var lagt ut på Arctic Scrapbooking i snøballkrigen, men siden jeg ikke hadde nett, så ble den heller ikke levert...








4 kommentarer:

  1. Du skulle vært uten nett oftere, for, gurimalla så flotte LO`er du lager Linda! Likte veldig godt den av storebroren din, den var nydelig!! Men kjempefine alle sammen!!

    SvarSlett
  2. Her fikk du jammen produsert masse flott!
    Ikke alltid en ulempe å være uten nett!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige hilsner :)
    Det er virkelig godt å være på nett igjen!

    SvarSlett
  4. Hei Linda!!
    Takk for koselig besøk og kommentar i bloggen min!

    Nydelige LO`er og kort som var her...Wow..så rådyktig du er!
    Herlige fargekombinasjoner og detaljer!!

    klem,
    Jorunn

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails